გაკვეტილის გეგმა


მასწავლებლის სახელი ,გვარი, პირადი ნომერი:სოფიო თედოშვილი 60001023101
 საგანი :ქართული
 სწავლების საფეხური /კლასი: 1
 მოსწავლეთა რაოდენობა:15
 გაკვეთილის თემა :ასო- ბგერა “რ“
 გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ  ასო-ბგერა „რ“ გაცნობა, ასო-ბგერა „რ“ წაკითხვა სიტყვაში;

N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდები
კლასის ორგანი
ზების ფორმა/ ფორმებ
სასწავ
ლო რესუ
რსები
დრ

ო(წ
თ)
1
მოსწავლეთა შემეცნები
თი პროცესების გააქთიუ
რების მიზნითვახსენებ
ქცევის წესებს
.კრიტერიუმებსრის
 მიხედვითაც
 შეფასდებიანდა
მოთელვითვიწკებ
 გაკვეთილს
ვსაუბრობთ
წელიწადის დროებზევახასიათებთ
ზამთარს და ვარკვევთროგორ პირობებშიუწევტ შინაურდა გარეულ ხოველებს ზამტარშიყოფნა
კითხვა-პასუხი
მუშაობა მთელ კლასთა

5წთ
2
ვახდენ ცხოველთაკლასიფიკაციას.
(თაბახის ფურცელზე დახატულიიქნება ცხოველები.წიტელი
და მწვანეფანქრის საშუალებითუნდა გამოჰყონშინაური და გარეულიცხოველები.)
ამ ცხოველებიდან ყურადღებას
ვამახვილებთირემზე.
ახალი მასალის ახსნა         
თვალსაჩინო მასალის გამოყენებით
სურატის აღწერა. მოსწავლეები აღწერენ სურათს,
სჰეადგენენ ტხზულებას და დაასათაურე
ბენ „ორი ირემი“

გუნდური მუსაობა
ჯგუფებ
ში მუშაობა
თაბახ
ის ფურც
ლები,
ფერა
დი ფანქრ
ები,დ
აფა.
2წთ
4
მოსწავლეებს ვაწვდი ინფორმაციასირემზე.
პროექტორის საშუალებითვუჩვენებ წინასწარ მომზადებულ
სლაიდშოუს
მინი ლექცია
01azFfXzRON
nRjTk11Z25TZmg0/viev




მუშაობა
მთლ კლასთა
კომპი
უტერ
ი.პროექ
ტორი
2წთ

ვპოულობთ
საიდუმლო ასო-ბგერას.
(წინასწარ დაფაზე გამზადებული მაქვს
სქემა)
კითხვა-პასუხი
მუშაობა მთელ კლასთან
დაფა.
ფორმ
ატი.
მარკე
რი
1წთ
5
ვაცნობ ახალ ასო-ბგერას და ვკითხულობ ახალ ტექსტს.

ვაკითხებ კითხვაში გაწაფულრამოდენიმე მოსწავლეს ვხსნი უცხოსოტყვებს.





ახალი სიტყვების ასახსნელად ვიყენებ თვალსაჩინო მასალას (ფოტომასალას)


მუშაობა მტელ კლასთა
წიგნი.



წიგნი.თვალ
საჩინ
ფოტო
მასალ
ა.

6
ვსვამტექსტის გაგება გააზრებაზე ორიენტირებულ
რამოდენიმეკითხვას-რამდენი ხარი ძოვს?
-ვინ რეკავს ზარს?
და ა.შ



განტვირთვის მიზნით დიდაქტიკური თამაში ბურთით.რომელმოსწავლესაცვაწვდი ბურთსის მოსწავლე ასახელებსსიტყვას რომელშიც იწყება ანმასშია ასო ბგერა“რ“




კითხვა -პასუხი









თამაში ბურთით
მთელ კლასთან










ბურთი


2წთ








2წთ
7
ტექსტის ანალიზი
 გუნდური მუშაობა:
1.გუნდი:
რამდენიმარცვალია სიტყვებში:ტყე,ხე,
ფოთოლი,შველი,
ირემი.
2.გუნდი:
რამდენი ბგერისაგან
 შედგება თითოეული მათგანი.
3.გუნდი:
რამდენი ხმოვანი და თანხმოვანია
ჩამოთვლილ
სოთყვებში.
4.გუნდი:
ბგერათა ჯგუფები
დაალაგე
თანმიმდევრობით და მიიღესიტყვა.
გუნდური მუშაობა
ჯგუფური მუშაობა

4წთ
8
შეჯამება:

გაიხსენებენ:
  
რა ასო-ბგერა შევისწავლეტ დღეს?

რომელინაწილი იყო თქვენთვის საინტერესო?

რა მოგეწონათ რა არ მოგეწონათ?

კითხვა- პასუხი
მთელი კლასი
სურა
თები
2წთ
9
შეფასება
გაკვეთილზე მათი აქტიურობისადმი ხედვიტ ვაფასებ სიტყვიერი განმავითარებელი კომენტარით.
ინდივიდ
უალურად

1წთ.

სტანდარტი:
ქართ.1.1 მოსწავლე ისმენს და ადეკვატურად აღიქვამს მარტივ ინფორმაციას მისთვის ნაცნობ თემებზე.
ქართ.1.2მოსწავლე გადმოსცემს მარტივ ინფორმაციას ნაცნობ თემებზე.აღწერს ილუსტრაციას.
ქართ.1.6მოსწავლე ამოიცნობს ტექსტსჰიმარტივენობრივერთეულებს.განარჩევს თანხმოვან და ხმოვან ასოებს ერთმანეთისაგან .გამოარჩევს სიტყვაში მარცვლებს.

კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
მაღალი
მოწავლემ წაიკითხოს მცირე ზომის ტექსტი
ვერკითხულობს დამოუკიდებლად
ზოგჯერ კითხულობს დამოუკიდებლად
კარგად კითხულობს
კითხულობს ძალიან კარგად დამოუკიდებლად
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს ტექსტსი ახალი ასო-ბგერა“რ“
ვერ ახერხებს ახალი ასო ბგერის ამოცნობას
ნაწილობრივ ახერხებს ამოიცნოს ახალი ასო ბგერა
უჭირს ზოგიერთსიტყვაში ამიცნობა
გონივრულად შეუძლია მუშაობა დამოუკიდებლად მუშაობს დაშეუძლია ამოიცნოს ახალი ასო ბგერა
მიიღოს და დაიმახსოვროს მცირე ზომის ინფორმაცია ირემზე ტექნოლოგიების გამოყენებით
მიწოდებული ინფორმაციავერ გამოიყენა მიზანმიმართულად
ისვიატად გამოიყენა მიზანმიმარტულად
უმეტესწილად გამოიყენა ტექნოლოგიით მიწოდებული ინფორმაცია
სათანადოდ იგებს მიწოდებულ ინფორმაციას და შეუძლია დამახსოვრება და გადმოცემა
მოსწავლე თანამშრომლობს თანატოლებთან და აქვს კომუნიკაცია
ვერ ახერხებს კომუნიკაციას
კომუნიკაბელურია მაგრამ იშვიათად თანამშრომლობს თანატოლებთან
მოსწავლე კომუნიკაბელურია მაგრამ უჭირს თანამშრომლობა
მოსწავლეს აქვს კარგი კომუნიკაციის უნარი თანამშრომლობს თანატოლებთან 




Комментариев нет:

Отправить комментарий